Sony Ericsson Sony Ericsson

 
Sony Ericsson
 
 
منوی اصلی
صفحه نخـــــست
چــــاپ صفــــحه
خـــانه كردن وب
ذخـــــیره صفحه
پـست الکترونیک
بایگـــانی مطالب
در باره ی ما
 

به وبلاگ من خوش آمدید
موضاعات
پیوند وبلاگ
HTC mobiles
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان Sony Ericsson و آدرس sonyericssonmobile.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






 

فال حافظ

جوک و اس ام اس

قالب های نازترین

زیباترین سایت ایرانی

جدید ترین سایت عکس

نازترین عکسهای ایرانی


آرشیو ماهیانه
مهر 1390
شهريور 1390
نویسندگان
نویسندگان
پیوند وبلاگ
کیت اگزوز ریموت دار برقی
ارسال هوایی بار از چین
خرید از علی اکسپرس
الوقلیون

:: تمام پیوندها ::
 
طراح قالب و کد های جاوا...

كاربران آنلاين: نفر
تعداد بازديدها:
RSS

طراح قالب و کد های جاوا...

Www.LoxBlog.Com

کد های وجاوا :

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 3
بازدید دیروز : 25
بازدید هفته : 28
بازدید ماه : 61
بازدید کل : 8098
تعداد مطالب : 17
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1


بررسی تخصصی سونی اریکسون Xperia Mini Pro

معرفی

شرکت سونی اریکسون به خوبی توانسته است که ایده های خوب خود را در گوشی های جمع و جور خود لحاظ کند . در حقیقت نسخه ی اولیه ی Xperia Mini نتوانسته است که ایده های قدرتمندی را در خود جای دهد اما باز هم گوشی خوب ، با امکانات شخصی سازی عالی بود و حال Xperia Mini Pro آمده است که پیشنهادات را تغییر داده و بازار این نوع گوشی ها را از آن خود خواهد کرد .

با این حال تصور می شود که Arc و Xperia Pro این گوشی را یک تازه وارد بدانند . در حقیقت Xperia Mini Pro از همان سخت افزاری که در نسخه های بزرگتر آن یعنی Xperia استفاده شده است بهره می برد . با این حال این گوشی دارای صفحه کلید QWERTY خوب ، صفحه نمایش خوب و کیفیت فیلم برداری HD و آخرین نسخه ی آندوردی 2.3  Gingerbread می باشد .

حال با این توصیفات نگاهی گذرا بر امکانات ویژه و معایب این گوشی می اندازیم اما باید گفت که هر چه از ویژگی های این گوشی بگوییم شاید نکاتی باز هم از قلم بیفتد .

نکات کلیدی :

-          پشتیبانی از 4 باند GSM / GPRS / EDGE

-          3G با سرعت 7.2 مگابیت بر ثانیه HSDPA و 5.76 مگابیت بر ثانیه HSUPA

-          صفحه نمایش 3 اینچی با قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ از نوع لمسی خازنی با رزولوشن HVGA (480×320 پیکسل ) و استفاده از موتور Sony Mobile Bravia

-          صفحه کلید QWERTY که قابلیت بیرون آمدن از کنار گوشی را داراست و دارای 4 ردیف کلید و کلید های جهت نما می باشد .

-          سیستم عامل آندروید نسخه 2.3 Gingerbread

-          پردازنده ی 1GHz Scorpion  و شتاب دهنده ی گرافیکی Adreno 205  و Qualcomm Snapdragon MSM 8255 chipset

-          512 مگابایت حافظه به صورت RAM

-          5 مگاپیکسل دوربین با قابلیت فوکوس اتوماتیک ، فلاش LED و برچسب گذاری جغرافیایی

-          فیلم برداری 720p ببا نرخ 30 فریم در ثانیه و فوکوس مداوم

-          دوربین دوم جهت مکالمات تصویری از نوع VGA

-          دارای Wi-Fi b/g/n و DLNA

-          دارای GPS با قابلیت A-GPS

-          درگاه حافظه ی خارجی MicroSD که همراه گوشی 2 گیگابایت عرضه می شود و قابلیت ارتقا تا 32 گیگابایت را داراست .

-          دارای خروجی استاندارد صدای 3.5 میلی متری

-          رادیو موج FM با RDS

-          پورت MicroUSB با قابلیت شارژ گوشی و بلوتوث استریو نسخه 2.1

-          شماره گیری صوتی

-          پشتیبانی از Adobe Flash 10.3

نکات ضعف :

-          عدم قابلیت شماره گیری هوشمند

-          عدم پشتیبانی پیش فرض گوشی از ویدیو هایی با فرمت DivX / XviD

-          کیفیت فیلم برداری شک برانگیز

برای یک گوشی کوچک و جمع و جور ، این گوشی کار خود را به خوبی انجام داده است ولی در حد یک گوشی هوشمند عالی عمل نکرده است و باید شما صبر کنید تا به مرور زمان به این گوشی علاقه مند شوید .

محتویات داخل جعبه

این گوشی بر خلاف کوچک بودن دارای جعبه ی بزرگی می باشد ، اما چیز غیر عادی و اضافی در داخل جعبه ی آن قرار داده نشده است . کابل MicroUSB ، کابل استاندارد یک تکه هدفون ، شارژر تنها وسایلی است که در داخل این جعبه به چشم می خورد . نا گفته نماند که کارت حافظه ی 2 گیگابایتی از نوع MicroSD آن نیز به صورت پیش فرض در داخل جعبه قرار داده شده است .

بررسی 360 درجه ی سونی اریکسون Xperia Mini Pro

سونی اریکسون Xperia Mini Pro دارای ابعاد 18×53×93 میلیمتر می باشد و یکی از کوچک ترین صفحه کلید های QWERTY را به همراه دارد . کدل جدید دارای 136 گرم وزن بوده، این در حالی اسن که نسخه ی قدیمی این گوشی دارای 120 گرم وزن می باشد که البته با توجه به ارتقای امکانات Xperia Mini Pro این تغییر وزن چندان دور از ذهن نبوده است .

طراحی و ساخت

در نگاه اول به Xperia Mini Pro حسی شما را به یاد مدل قدیمی تر xperia X10 می اندازد ، که در اندازه ی کوچک و دوست داشتنی از لحاظ قیمت در دسترس است . در Xperia Mini Pro به خوبی از فضا ها استفاده شده است و صفحه نمایش 3 اینچی به درستی و خوب در این گوشی جای داده شده است .

رنگ سفید Xperia Mini Pro بسیار زیبا و راضی کننده است و تمام بدنه ی گوشی از پلاستیک با کیفیت تشکیل شده است . کاور باتری براق و صیقلی است که سبب شده است ، بر روی آن لکه در هیچ زمانی ایجاد نشود و نکته ی دیگر آن است که اثرات انگشت ، چه بر روی بدنه و چه بر روی صفحه نمایش تقریبا نا معلوم هستند .

سونی اریکسون Xperia Mini Pro از یک صفحه نمایش لمسی 3 اینچی HVGA بهره می برد که در واقع کوچک شده ی صفحه نمایش به کار رفته در Arc و Neo می باشد . این صفحه نمایش هم از لحاظ رزولوشن و سایز کوچک شده است ، اما باز هم بهتر از صفحه نمایش نسخه ی اولیه ی مینی که دارای 2.55 اینچ صفحه نمایش از نوع QVGA بود ، هست .

صقحه نمایش Xperia Mini Pro از موتور Bravia بهره می برد که سبب شده است که رنگ هایی زنده در این صفحه نمایش داشته باشیم و نیز کنتراست صفحه بسیار خوب باشد . اما با این وجود مشاهده از زوایا محدود شده است و وقتی از زوایا با صفحه نمایش نگاه می کنیم بعضی از رنگ ها از دست می رود . اما این گوشی با تمام این توصیفات در محیط های روشن و زیر نور آفتاب به خوبی عمل می کند.

صفحه نمایش خازنی این گوشی از حساسیت خوبی برخوردار است و کوچک ترین تماس ها نیز با صفحه نمایش ثبت خواهند شد .

در پایین صفحه نمایش کنترل های 3 تایی معمول دیده می شود که 2 کلید Menu و Back به صورت خازنی بوده و کلید Hom به صورت کنترل سخت افزاری است . با این حال دکمه ی Home از واکنش خوبی برخوردار است و نور پس زمینه ی این دکمه ها در شب جلوه ی زیبایی به گوشی می دهد و از عملکرد های نگاه داشتن بلند مدت نیز پشتیبانی می کند .

در بالای صفحه نمایش یک LED که وضعیت گوشی را نمایان می سازد و سنسور تنظیم خودکار نور صفحه نمایش و خروجی صدای مکالمات که در بین دوربین دوم و 2 سنسور احاطه شده است مشاهده می شود .

در کناره ی سمت چپ Xperia Mini Pro به طور کامل خالی است و تنها نکته ای که در این قسمت به چشم می خورد یک شیار است که از آن برای خارج کردن کاور پشتی گوشی استفاده می شود .

در کناره ی سمت راست گوشی ، کلید های تنظیم صدا در بالا و کلید شاتر اختصاصی دوربین در پایین تعبیه شده است . کلید های تنظیم صدا بسیار راحت اند و از بازخورد خوبی برخوردار اند . کلید شاتر دوربین نیز بسیار نرم است و استفاده از آن راحت خواهد بود .

در کناره ی بالایی گوشی کلید Power /Lock قرار دارد که کمی گوچک تر از حد معمول است و کار کردن با آن کمی سخت به نظر می رسد . پورت MicroUSB نیز در بین خروجی استاندارد صدای 3.5 میلی متری و کلید Power/lock واقع شده است که دارای پوشش پلاستیکی نیز می باشد . در کناره ی خروج صدای 3.5 میلی متری میکروفون دوم گوشی تعبیه شده است که باعث می شود نویز های صدا را دفع کند و صدای ورودی خوبی را به ارمغان آورد .

در کناره ی پایینی گوشی در وسط یک روزنه برای آویز قرار داده شده است و میکروفون اولیه گوشی در قسمت راست صفحه کلید QWERTY آن واقع شده است .

با باز کردن صفحه کلید QWERTY آن ، 4 ردیف کلید دیده می شود که همانند نسخه ی قبلی این خانواده می باشد . سایز دکمه ها منطقی و خوب به نظر می رسد ، اما اگر شما دارای انگشتان بزرگ باشید ، شاید کار کردن با آن کمی برای شما مشکل ساز شود .

 

در بین کلید ها فضای کافی قرار داده شده است و بازخورد کلید ها خوب است . نکته ی خوش آیند در مورد این صفحه کلید آن است که در مجموع این صفحه کلید از صفحه کلید به کار رفته در Xperia X10 mini pro بهتر است . نکته ی منفی در مورد این صفحه کلید QWERTY دیده نمی شود که بخواهیم در مورد آن بحث یا شکایت کنیم اما تنها نکته ی قابل ذکر در مورد آن سایز این صفحه کلید است .

در کناره ی پشتی Xperia Mini Pro لنز دوربین 5 مگاپیکسلی و فلاش LED قرار داده شده است . در پایین این قسمت خروجی صدا ( Load Speaker ) قرار دارد .

با خارج کردن کاور باتری درگاه MicroSD با قابلیت تعویض سریع و جایگاه سیم کارت نمایان می شود . باتری این گوشی 1200 میلی آمپری است که قابلیت 340 ساعت ماند در حالت  آماده باش ( Standby ) و نیز 5 ساعت و 25 دقیقه مکالمه ی مداوم در حالت 3G را داراست . در حقیقت Xperia Mini Pro می تواند 3 روز در حالت استند بای در شرایطی که به Wi-Fi به صورت همیشگی متصل است ، بماند . در شرایط سخت و کار کردن مداوم این گوشی تقریبا 1 روز شارژ خواهد داشت ( این شرایط سخت شامل اتصال مداوم به Wi-Fi ، مرور وب ( وب گردی ) ، پخش موزیک و ویدیو و ارزشیابی اختصاصی خودمان می باشد ) .

سونی اریکسون Xperia Mini Pro یک گوشی راحت در دستان و جیب شماست . این گوشی بسیار خوب ساخته شده  از کیفیت ساخت خوبی بهره می برد . Slider آن به خوبی و تیز عمل می کند و در مجموع استفاده از آن رضایت بخش خواهد بود .


نظرات شما عزیزان:

amin
ساعت12:31---20 شهريور 1390

با سلام سيستم کسب درآمد پرشين هيت يکي از بهترين و ايمن ترين سيستم کسب در امد است

نحوه کار به اين صورت است که شما بنر تبليغات ما را در وب خود قرار ميدهيد و با هر کليکي که روي آن ها صورت مي گيرد 600 ريال به حساب کاربري شما واريز مي شود در صورتي که درآمد شما از 2هزار تومان بيشتر شد مي توانيد آن را بر داشت کنيد

براي ثبت نام به وب سايت ما مراجعه فرماييد


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






آخرین مطالب ...
» FIFA 2012
» FireBall v1.11
» monster Truck v1.2.1
» Angry Birds Seasons v1.5.1
» Warcraft III بازی
» Guns Wheels and Madhead
» خبری استثنایی برای طرفداران تلفن های شرکت سونی اریکسون
» Kung Fu Panda 2
» Farm Fenzy بازی کنترل مزرعه(جاوا)
» Top Trumps Super cars 2
» Asphalt 6: Adrenalineبرای جاوا .بازی
» Frog Volley v0.6.6بازی زیبای
» همه محصولات
» Sony Ericsson Aino زیبای خفته
» بررسی تخصصی سونی اریکسون Xperia Mini Pro
» Sony Ericsson X12 Arc S
» تغییرات تلفن های آینده سونی اریکسون و معرفی محصولی جدید از زبان این شرکت + عکس

Home | FeedBack

Copyright © 2008 LoxBlog.Com . All Rights Reserved. Translation Www.NazTarin.Com